Skip to main content

Persoonlijk Ondersteuner | Begeleider

Bommelstein // 24 uur

Als Persoonlijk Begeleider vervul je een regierol, waarbij je onze cliënten helpt om hun beste zelf te zijn. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van het ondersteuningsplan, voor zowel wonen, werk als vrijetijdsbesteding. Samen met de cliënt en betrokkenen binnen en buiten de organisatie – zoals bijvoorbeeld de gemeente en zorgkantoor – werk je aan dit plan. Je stemt af en werkt samen met familie en vrijwilligers. Je neemt de leiding, vertaalt het plan naar concrete activiteiten en coacht het team bij de uitvoering ervan. Je bent alert op problemen, veranderingen, kansen en mogelijkheden, en weet hier snel op in te spelen. En deinst niet terug van cliënten met complexe (gedrags)problematiek. Het allerbelangrijkste is dat je zorgt voor vertrouwen, veiligheid en structuur in de begeleiding, en dat je altijd werkt vanuit de behoeften van de cliënt.

De locatie

Anne straalt van enthousiasme terwijl ze zegt: “Koken, dat vind ik zo leuk en gezellig!” Deze zelfstandige en creatieve vrouw heeft een passie voor koken. Samen met haar ben je op zoek gegaan naar een nieuwe uitdaging waarin ze haar talenten kan gebruiken en blijven leren. Jullie hebben een plan opgesteld, van winkel tot bord, om samen een heerlijk en eenvoudig gerecht helemaal zelfstandig te bereiden.

Bommelstein is een gezellige groepswoning met een ruime tuin. In totaal kunnen hier 27 mensen wonen vanaf 18 jaar. Er zijn verschillende huiskamers zodat iedereen toch in een kleine groep woont. Daarnaast heb je natuurlijk zoveel contact met anderen als je wilt.

Zaltbommel ligt op 45 km van Utrecht, 14 km Den Bosch

Dit ben jij
  • Jij hebt een afgeronde zorgopleiding op minimaal MBO-4 of HBO-niveau, je hebt bij voorkeur ervaring als persoonlijk begeleider/ondersteuner
  • Jij bent een regisseur met scherp oog voor overzicht
  • Kennis van psychiatrie en gedragsproblematiek is een pre
  • Enthousiaste aanpakker die stevig in de schoenen staat
  • Een verbindende teamspeler
  • Jij werkt graag zelfstandig maar bent onderdeel van een klein gezellig en deskundig ambulant team
  • Jij ziet altijd mogelijkheden en kansen in de ondersteuning aan cliënten
  • Jij hebt een positieve mindset en een flinke dosis humor om jouw dag mee door te komen

Jij & Prezzent

Feedback? Kansen! Zelfreflectie? Check! Wij zijn samen op zoek naar persoonlijke groei. Bij Prezzent zijn er korte lijnen met je regiomanager en een informele sfeer. Je werkt oplossingsgericht en in een klein team.

Werken bij Prezzent is uitdagend. Je hebt een zelfstandige functie. Hierin pas je jouw expertise op jouw unieke manier toe. Jouw kennis en ervaring kan variëren van ervaring in lichamelijke verpleging/verzorging, ervaring met dementie of ervaring met eenvoudige tot complexe psychische problemen.

Wij vinden het belangrijk dat jij je gezond en vitaal voelt! Weekend-, avond- en slaapdiensten. Weekend-, avond-, en slaapdiensten zijn onderdeel van het werk en als teamlid ben jij flexibel inzetbaar voor alle diensten.

Wie zijn wij?

Prezzent wil als kleine en ‘eigenwijze’ organisatie betekenisvol ondersteuning bieden en grenzen verleggen voor mensen met een (verstandelijke) beperking. Doel is om onze cliënten te helpen hun leven te leiden op een manier die aansluit bij wensen en mogelijkheden.  

Wil je meer weten over Prezzent? Kijk dan hier

Arbeidsvoorwaarden

Je ontvangt direct contract voor onbepaalde tijd. Een salaris in FWG 45 van de CAO Gehandicaptenzorg (max. € 3749,– bruto). Inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring.

Solliciteer direct!


Ben jij onze
nieuwe collega?

Solliciteer dan en kom snel een kop koffie bij ons drinken!

Wil je inhoudelijk meer weten over deze vacature? Dan kun je contact opnemen met Antoinette Melis (regiomanager) via 06 48 26 21 61 of je vraag mailen naar werkenbij@prezzent.nl.