Skip to main content

Ambtelijke secretaris OR

// 10 uur verdeeld over 2 werkdagen

Je kunt snel schakelen, bent betrokken bij de organisatie en de medewerkers. Je kunt je neutraal opstellen en adviseren en organiseren is jouw ding. Dan ben jij die “spin in het web” die de ondernemingsraad zoekt.

De ondernemingsraad bestaat uit 7 leden.

Als ambtelijk secretaris van de ondernemingsraad heb je een veelzijdige en allesbehalve traditionele functie. Wat onze OR uniek maakt, is de manier waarop medezeggenschap uitgedragen wordt. Gesprekken vormen de basis van ons werk. Gesprekken met de bestuurder, HRM en medewerkers, om in een vroeg stadium aansluiting te vinden bij de vraagstukken die er spelen. Samen bekijken we hoe hiermee wordt omgegaan vanuit het advies- en instemmingsrecht. Je hebt een cruciale rol in begeleiding en adviseren van de leden. Daarnaast draag je proactief bij aan de implementatie van een nieuwe medezeggenschapsstructuur. De werkdagen worden in overleg ingepland, waarbij dinsdag een vaste werkdag is.

    wat ga je doen?
    • Adviseren, structuur brengen en bijdragen aan kwaliteit en deskundigheid van de raad
    • Organisatie van het contact met de achterban
    • (Proces)ondersteuning bij besluitvormingsprocessen
    • Voorbereiden, bijwonen en verslaglegging van de vergaderingen van de raad
    • Bewaken van afspraken en procedures
    • Organiseren van de verkiezingen van de Ondernemingsraad
    • Opstellen van het jaarverslag van de raad
    • Een bijdrage leveren aan het opstellen van de begroting en het budget van de OR bewaken.
    • Signaleert ontwikkelingen in de organisatie en vertaalt deze naar de ondernemingsraad. Zoekt daarbij proactief de verbinding met collega’s van het Centraal Bureau.
    Dit ben jij
    • Jij wil jouw capaciteiten benutten in een betekenisvolle organisatie. Jouw hart gaat sneller kloppen van een OR die niet volgens het boekje werkt en omarmt onze kijk op de medezeggenschap.
    • Je hebt een opleiding op MBO 4 niveau en HBO werk-/ en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met de vakopleiding tot ambtelijk secretaris ondernemingsraden
    • Ervaring met het ondersteunen en begeleiden van medezeggenschapsorganen.
    • Uitstekende organisatorische, sociale en communicatieve vaardigheden.
    Wie zijn wij?

    Prezzent wil als kleine en ‘eigenwijze’ organisatie betekenisvol ondersteuning bieden en grenzen verleggen voor mensen met een (verstandelijke) beperking. Doel is om onze cliënten te helpen hun leven te leiden op een manier die aansluit bij wensen en mogelijkheden.

    Prezzent is een kleinschalige organisatie, maar groots in plannen en aandacht voor medewerkers en cliënten!

    Wil je meer weten over Prezzent? Kijk dan hier

    Arbeidsvoorwaarden
    • Je krijgt in eerste instantie een arbeidsovereenkomst voor één jaar. Als de samenwerking daar aanleiding toe geeft dan kan er na 6 maanden worden besloten om een vaste aanstelling te geven!
    • Een salaris conform de cao gehandicaptenzorg in FWG45 (max. € 3938,- bruto).
    • Een eindejaarsuitkering van 8,33%.
    • Wij vinden het belangrijk dat jij je gezond en vitaal voelt! Je kan hiervoor gebruikmaken van het fietsplan en het vitaliteitsbudget. Je kunt ook extra verlofdagen kopen.
    • Altijd een reiskostenvergoeding van €0,16 per kilometer
    • Leren en ontwikkelen stimuleren wij in alle vormen!

    Solliciteer direct!


    Ben jij onze
    nieuwe collega?

    Solliciteer dan en kom snel een kop koffie bij ons drinken!

    Wil je inhoudelijk meer weten over deze vacature? Dan kun je contact opnemen met Elina Eker (regiomanager) via 06 23562786 of je vraag mailen naar werkenbij@prezzent.nl.