Skip to main content

Persoonlijk ondersteuner | begeleider

Bommelstein // 20 – 32 uur

Als Persoonlijk Begeleider vervul je een regierol, waarbij je onze cliënten helpt om hun beste zelf te zijn. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van het ondersteuningsplan en werkt hierbij samen met de cliënt en betrokkenen binnen en buiten de organisatie. Je stemt af en werkt nauw samen met collega’s, familie, verwanten en vrijwilligers. Je neemt de leiding, vertaalt het plan naar concrete activiteiten en zet lijnen uit binnen het team voor de uitvoering ervan. Je bent alert op problemen, veranderingen, kansen en mogelijkheden, en weet hier snel op in te spelen. Je deinst niet terug van cliënten met (complexe) gedragsproblematiek of zorgvragen. Het allerbelangrijkste is dat je zorgt voor vertrouwen, veiligheid en structuur in de begeleiding en zorg, altijd werkend vanuit de behoeften van de cliënt.

De locatie

Jij gaat werken in regio Zaltbommel. Zaltbommel ligt op 45 km van Utrecht, 14 km Den Bosch.

Bommelstein is een gezellige groepswoning met een ruime tuin, waar in totaal 22 mensen vanaf 18 jaar kunnen wonen. Er zijn verschillende huiskamers, zodat iedereen toch in een kleine groep woont. Samen eten hoort erbij, en daarnaast heb je natuurlijk zoveel contact met anderen als je wilt.

Dit ben jij
  • Je hebt een afgeronde opleiding in de zorg op minimaal MBO-4 en hebt bij voorkeur ervaring als persoonlijk ondersteuner.
  • Je hebt kennis van Psychiatrie en gedragsproblematiek.
Jij & Prezzent

Feedback? Kansen! Zelfreflectie? Check! Wij zijn samen op zoek naar persoonlijke groei. Wij houden van korte lijnen en een informele sfeer tussen de (persoonlijk)ondersteuners, de coördinerend begeleider, gedragskundigen en de regiomanager. Jij zorgt ervoor dat cliënten hun dag goed beginnen en/of deze in de avond prettig afsluiten!

Werken bij Prezzent is uitdagend. Je hebt een zelfstandige en verbindende functie in een klein team. Hierin pas je je expertise op een unieke manier toe. Jouw kennis, ervaring en oplossingsgerichte houding kan variëren van ervaring met de doelgroep in persoonlijke verzorging, ervaring met ouder wordende cliënten of ervaring met (complexe) psychiatrische problematiek. Jij bent de regisseur met een scherp oog voor overzicht! Maandelijks kun je met collega’s inhoudelijk sparren in ons werkcafé!

Op deze locatie werk je weekend-, dag-, avond- en slaapdiensten. Als teamlid ben je flexibel inzetbaar voor alle diensten. Samen met de planner bespreek je jouw roosterwensen en kan je aangeven welke doordeweekse dag je vrij wilt zijn! Een gezonde balans tussen werk en privé begint bij een gezond rooster!

Wie zijn wij?

Prezzent wil als kleine en ‘eigenwijze’ organisatie betekenisvol ondersteuning bieden en grenzen verleggen voor mensen met een (verstandelijke) beperking. Doel is om onze cliënten te helpen hun leven te leiden op een manier die aansluit bij wensen en mogelijkheden.

Prezzent is een kleinschalige organisatie, maar groots in plannen en aandacht voor medewerkers en cliënten!

Wil je meer weten over Prezzent? Kijk dan hier

Arbeidsvoorwaarden
  • Direct een contract voor onbepaalde tijd.
  • Een salaris conform de cao gehandicaptenzorg in FWG 45 (max. € 4.017,-,- bruto).
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%.
  • Wij vinden het belangrijk dat jij je gezond en vitaal voelt! Je kan hiervoor gebruikmaken van het fietsplan en het vitaliteitsbudget. Je kunt ook extra verlofdagen kopen.
  • Altijd een reiskostenvergoeding van € 0,16 per km.
  • Leren en ontwikkelen stimuleren wij in alle vormen!
Werkcafé: samen sparren en leren

Iedere maand organiseren we een werkcafé: een laagdrempelig moment om even bij te praten met collega’s, waaronder persoonlijk ondersteuners en de gedragskundige. Heb je een casus, vraag of idee uit de praktijk waar je over wilt sparren? Dan is dit het moment. Ook is er iemand aanwezig die alles weet van het cliëntregistratiesysteem en je daar graag bij helpt!

Solliciteer direct!


Ben jij onze
nieuwe collega?

Solliciteer dan en kom snel een kop koffie bij ons drinken!

Wil je inhoudelijk meer weten over deze vacature? Dan kun je contact opnemen met Elina Eker (regiomanager) via 06 23 56 27 86 of je vraag mailen naar werkenbij@prezzent.nl.